Lütfen bekleyin..
DOLAR
3,7859 % 0,31
istanbul
23 Ocak 2018, 10:48
Nihal Eser
1436 gün önce
Teşekkürler,elinize,bilincinize sağlık,iyi ki varsınız,saygılar
Meral Tekin
1443 gün önce
Rahmi bey, bir konuya takıldım.Rusya'da pasaport Türkiye'deki gibi yurtdışına gidileceği zaman çıkartılan bir şey değil,. Rusya ve tüm türki cumhuriyetlerde pasaport bizim kimliklerimiz gibi kullanılıyor, ayrıca kimlik yok. Böyle olmasının sebebi ise yerli halkın ticari ve akraba ziyaretleri sebebi ile diğer türki cumhuriyetlere ve rusya'ya sıklıkla gidip gelmesi... hal böyle iken, buraya göç eden insanların yanında pasaport olması yada pasaportla geçiş yapmış olmaları sürgünle değil kendi istekleri ile gelmiş olmalarının kanıtı olabilir mi?
Аисен Аитеи динер догъаи
1446 gün önce
Off Helal olsun Rahmi abicim. Günlerdir içim daralmıştı şimdi nefes aldım. Ömrünüze kaleminize bereket Sevgiler...........
önder sezgin
1447 gün önce
Degerli Rahmi bey, 50 yıldır çerkes meselesini araştırdıgınızı bir tecrübe sahibi oldugunuzu ifade ediyorsunuz, sonrada DÇB ye elli bin ila yüz bin kişilik miting öneriyorsunuz, bu öneriniz çerkes toplumunun gerçegine uymuyor. Diger yandan gelecek her zaman geçmişin uluslar arası hukuktaki görünürlülügüne göre sekillenmiyor. Sizin yazınız bir çok insanda surgun olmadıgına dair düşünceler oluşturulabilir. yanlış yöntemler zaten çalınmış aidiyetleri pekiştiriyor. bir osmanlının bize kucak açmadıgını yazmadınız onuda yazsanız tamam olurdu. Bundan sonraki yazınızıda lütfen vatanlarından göçmüş bir milletin terkettikleri vatanlarındaki hakları konusunda yazın.
Zeki Tunç
1448 gün önce
Kim dost kim düşman analizini aklın yoluyla hareket ederek tespit etmek duygusal davranmamak gerekir. Yazınızı kayıt yapıp bir kaç defa daha okuyacağım ve ancak detayları özümseyebileceğimi düşünüyorum. Tebrik ederim. Ança bizleri korusun ve aniden kaptığı kazma kürekle düşünmeden hareket eden kardeşlerimizi de hem korusun hem akıl versin.
Yurdaer Erşan
1448 gün önce
Rahmi,
Yılların emeği ve bilgi birikimiyle,kaleme aldığın ve bizlerle paylaştığın geçmişimize ilişkin bu aydınlatıcı yazı için sana, apsuva kökenli bir insan olarak teşekkür ederim.Geleceğimizi aydınlatmada geçmişimizi bilmenin, birer insan olarak bizlere aklımızı ve enerjimizi doğru ve yerinde kullanmada ki değeri bilinir.Bilgi, insanı İnsan kılan en önemli ve biricik donanımdır.Birlikte yoğrulan ve paylaşılan bilgi, hepimizin, geleceğimizin ışığı olacaktır.Yokluğu ise, tutulması gerekli yolu karartacaktır. Varoluşumuzdan bu yana, parçalanarak, farklılaşarak içinde yaşadığımız, güç ilişkileri, güç kavgaları dünyasında, yaşanması kaçınılmaz olanları, en az kayıpla aşmanın yolu, bizleri birleştireni, bütünleyeni, kısacası bizleri kuşatan “insani değerlerimizi”de unutmamaktır. İçimizdeki İNSAN’ı hep diri tutmaktır. Soçi Olimpiyatlarına ilişkin takınılan tavrı, ortak“ insani değerler” ve doğru bilgiler süzgecinden geçirerek belirlemenin, geç de olsa bir gözden geçirme imkanı yaratmasını umarım.
Osman Güdü
1448 gün önce
Sevgili rahmi ağabey. günlerdir konuyu bütün boyutları ile değerlendirecek bir çıkış arıyordum.Bunu sizin bu yazınızda buldum.Teşekkürler sağlıcakla var olun..
asuba
1449 gün önce
Kalemine sağlık
Hunca Alp Bosuter
1449 gün önce
Anüa duğzırazxaayt.. Sıgu yıntuwheyt...
Orhan Dogan
1449 gün önce
Teşekkür ederim
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
medi
haceri, simya , naturel , dogal , urun , organik sampuan , organik sivi sabun, organik dus jeli , organiMilliSavunmaYusufoğlu Makina ve Kalıp Sanayi
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=