Lütfen bekleyin..
DOLAR
3,8101 % 0,93
istanbul
11°
21 Ocak 2018, 21:04
Şahin erdalı
146 gün önce
Abazayım kedirlikliyim vadız yahyanın torunuyum demirci üzeyirin ogluyum annem loktlu hacı muratın kızı idris beyin yiyeni lakabı meçeçe anlamını bilmiyorum anne tarafımda hasca yozgat isyanında dedem murat ve kardeşi meçeçe varmıy isyana karıştımı açıklarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler sulâlem hakkında vereceginiz bilgiler için tekrar tekrar teşekkür ederim allah sizlerden razı olsun
Kasbot
679 gün önce
Benim sülalemin adı Kasbot.Uzunyaylaliyim.Yozgattaki Kasbot'lar hakkında ne biliyorsunuz ? Bağlantımız olup olmadıgını merak ediyorum.Kafkasya'da bizim aileye sürgun icin izin vermedikleri ve bulundugu yerde oldurulme emri cikarildigi icin benim dedemin dedesi Kasbot Ali kendisinden küçük 2 kardeşini alıp birlikte Kafkasyadan kacarlar ancak birbirleriyle baglantısı kopar kacış esnasında bilgileriniz varsa benimle yorum yaparak paylaşın 14.03.16
Kopsirgen Orhan
1452 gün önce
DGiy;
Aziz kardeşim biz abazaların her zaman için alnımız açık gönlümüz paktır. Kimsiye.Kimsiye karşı
kinimiz nefretimiz yoktur.Yazarken lütfen kendini açıkça yaz.Benim A soydam C.Sülalem
D ne sakıncası var bunları yazmakta Bağıra bağıra çağıra çağıra kendini açıkla..Ne öğrenmek istiyorsan açıkça yaz.Cevaplarını bekliyorum.Esenlikler diliyorum.29.01.2014
Kopsirgen Orhan
mhmt aydnlp
1479 gün önce
gum lokt' ın ismi Rusya da "Красный Восток"(krasnıy Vostok) olarak geçmektedir.
dgjy
1514 gün önce
sayın kopsirgen orhan siz adana/ tufanbeyli akpınar bolatpınar ve iğdebel koyundeki cerkesler karacay cerkes cum. gumlovkıt köyunden geldiğini yazmışınız ama bizim sulale o köyde yok koparga köyunde var şimdi bi kararsızlığa düştük hangisi bizim köy
dgjy
1519 gün önce
ben karacay cerkes cumhuriyetinde ki gumlovkıt koyunu internetten bulamadım bulabilicem bi tarih kitabı veya sizin elinizde herhangi resimler varsa bilgilendirirmisiniz yazın gidicem ve o koyu bulucam
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
medi
haceri, simya , naturel , dogal , urun , organik sampuan , organik sivi sabun, organik dus jeli , organiMilliSavunmaYusufoğlu Makina ve Kalıp Sanayi
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=