Lütfen bekleyin..
DOLAR
3,7859 % 0,31
istanbul
23 Ocak 2018, 08:37
Artvinli Gürcü
135 gün önce
Bu yazıyı yazan kimse tam bir yılan, sendemi öğreniceğiz köklerimizi sen kimsin kalkmışsın Acara bölgesine kıpçak diyorsun.Artvin Gürcülerine Kıpçak diyorsun Batum Gürcistan'nındır hepte öyle olucak tarihimizi Rus yanlızı bir Abhazdan öğrenecek değiliz! Sen kimsinki benim ırkımı bende iyi biliyorsun biz Artvin Gürcüleri gerçek Gürcüleriz!!!
GAMARÇOBA
973 gün önce
(TUNA)-- Türkiye’de, Gürcüce konuşan bir Acaralı olarak sana sesleniyorum ve soruyorum: Bayrağını yakın zamanda değiştirerek 1 tane haçla bile yetinmeyip 5 tane haç koyan Ortodoks Kartvel Gürcistan’ımı savunmalısın? Yoksa daha düne kadar hiç olmazsa muhtar cumhuriyet olan ama şimdi işgal altında olan ACARAYI mı savunmalısın? Atalarının, dedelerinin tarihini biraz oku lütfen oku da kendine sor. Neden? 1917 devrimi sonrasında Rusya’dan kaçan beyaz Ruslarla gelen ve İstanbul’a yerleşen küçük bir Hristiyan Gürcü cemaatinin dışında Anadolunun hiçbir yerinde Hristiyan Gürcü yok. Neden bizimkiler (Çvöneburi) hep Müslüman? Dedelerimizei Khobuletili mi yoksa Çürüksulu mu diyorlardı? Bunları hiç düşündünmü?
GürcüBeyi
982 gün önce
Bu yazıyı kınıyorum , tamamı yalandır ve Gürcüleri hedef göstermek için yazılmış bir yazıdır , Ben Acarım Gürcüyüm , Acar Gürcü farklı değildir hatta Lazda farklı değildir bize göre , Türklere kötü davranılmak şöyle dursun el üstünde tutuluyor ? Türkiye den toprak talebi tamamen palavra ,sadece Gürcüler kendileri için kutsal önemi olan oltu daki kliselerinin inşaası için Türkiye den yardım istedi hepsi bu , inanmayan Gürcistan ın resmi parasına baksın arkasında bugünkü Gürcistan ın toprakları vardır , Gürcistan ın Türkiye den toprak talebi falan yoktur .
Tuna
982 gün önce
Bir Türkiyeli Gürcü olarak kalbim kırıldı bu yazıyı okuyunca , bu düşmanlık niye ?
Ardanuçlu Ömer
1016 gün önce
Leyla, Türk, batumli, jemali, İmereli, Türkiyeli bir Gürcü; ne oldi, erti, orvi, sami, othi huthi, eksi, şividi, ruva, skhira, athi şeni boboy .............

AHISKA MUHACİRİ, Çürüksulu Tengiz ila Hemşinliyiz hepunuzun sesuvuzi kesti ola. Cevap veremiyersiz, yohsam dilivuzmi tutuldi. Bildiğuz yetmiyer na diye yazarsız aha buraya..
Hemşinliyiz
1030 gün önce
Bu yazıdan rahatsız olanlar, yine bu sitede yayınlanan aşağıdaki habere nedense hiç yorum yapmıyorlar. Tarihi inkar etmek, bu haberi inkar etmekten daha kolay galiba!!!!!

"Gürcistan Mağduru Aileler Derneği Başkanı Sayın Nuriye Kaputoğlu'nun Örnek Başarısı"

Rizeli ev hanımı Gürcistan’da tuzağa düşürülerek cezaevine atılan kocasını kurtarmak için başlattığı hukuk mücadelesi sonucunda, bir çok diplomatın başaramadığını başarıp 130’a yakın Türk tutuklu ve mahkumu özgürlüklerine kavuşturdu.
Çürüksulu Tengiz
1030 gün önce
batumli: Acaralı Gürcü diyene istersen aşık ol ama gerçekleri ortadan kaldırmaz. Acaralılar Kuman Kıpçak Türklerindendir ve Türktürler. Küfür edeceğine oku öğren. Bizim Ahıskalılarla akrabadır.
AHISKA MUHACİRİ
1030 gün önce
(Türk): Kıpçakları niye MÖ. var etmiyorsun? Tarih bilimi yanılıyormu? sana kaynak göstereyim, o bölgede Kıpçaklar ne zaman varmış öğren.
Fahrettin KIRZIOĞLU (Prof. Dr.)
YUKARI KÜR VE ÇORUK BOYLARINDA KIPÇAKLAR
-HAZAR DENİZİ İLE KARADENİZ ARASINDA İLK-KIPÇAKLAR (M.Ö. VIII.-M.S. VI.yy)
-KARTVEL (Gürcistan) TARİHİ'NDE KIPÇAKLAR, TÜRKLER
Atatürk, Kültür Dil ve Tarih Yüksek Kurumu
Türk Tarih Kurumu Yayınları
I. VII. Dizi-Sayı 121 1992 ,
Türkiyeli bir Gürcü
1034 gün önce
Bu yazıyı derleyen ve toplayan kendini bilge sanan insancık paraya ihtiyacın varsa git hamallık yap daha onurlu yaşa
İmereli
1035 gün önce
Türkiye ve Gürcistan arasında ekonomik,sosyal ve kültürel ilişkiler bazılarını kıskandırmış olmalı ki böyle birçok farklı cephenin yalanlarını derleyerek saçma yazılar yazma gereği duymuşlar. Vaktinizi böyle kimsenin itibar etmeyeceği insanları kin ve düşmanlığa sevk eden yazılar yazmak yerine Abhazya'nın Rusya Federasyonun bir kenti olmasına karşı harcayın. Madem o kadar bağımsızlık naraları atıyorsunuz kendi elinizle topraklarınızı Çar Putin'e peşkeş çekmeyin.
jemali
1035 gün önce
kaynakçaya bakar mısınız bütün Gürcü düşmanlarının yalanları derlenmiş/toplanmış şimdi bir Abaza tarafından servis ediliyor...
batumli
1035 gün önce
kim diyor acarli gurci degil ona kufur edecem
Leyla
1036 gün önce
Bunu yaar adam PHD nerde yapti acaba cok merak ediyorum, ayp yaaa
Türk
1036 gün önce
M.Ö. Kipçaklar olur mu ? hayatımda daha büyük aptallık ve bilgiszce yadığı bir cümleleri okumadım? Gürcüler ve Türkler bugün en iyi dostlar ve akrabalardır ? Aphazlar ,,Apsualar,, ise Ruslara hizmet ederler!
Tavzetli Murtez
1062 gün önce
Mehmet Keskin, Ne dedin sen şimdi. Sen kendi meramını anlatabildin mi yani? Yazdıklarında bir soru, bir eleştiri, bir cevap hakkı var ise ilgililer mutlaka cevap verir. Ama senin yazdıklarından ben bir şey anlamadım. Her şeyi birbirine karıştırmış gibisin. Gürcü, Kartvel, Acara, Ahıska, Kars anlaşması, Abhazya, Osetya nedir, ne değildir biraz çalış sonra gene fikirlerini yaz.
mehmet keskin
1065 gün önce
Hayatimda bu kadar sacma ve yalan dolanla dolu bir haber okumadim sevgili yazar gurcistanin turkiye ile gecmisine yuz yil oncesinden baslamis bu surecte olan en ufak seyleri bile sanki bugun olmus gibi yazisina eklemis sonra suslemis puslemis nasil kiskirticilik yapariz diye ve size birsey soylemem gerekirse annesi abhaz biri olarak ....Umarim daha cok Rusyayi yalama sansiniz olur cunku geleceginizi o kadar merak ediyorumki kafkasyaya katliam ustune kat;iam yapan putinin onunde egilmek size yakismadi ilk once abhazyadaki olaylara bakin hergun olan cinayetler uyusturucunun elden ele gezmesi alkolun artmasi ve halkin git gide ruslasmasi eeee simdi uyusturucu cinayet hep gurcistandan gelir zaten size ama asmaya kesmeye gelince rusya sinirdan sinek ucurmuyo ama ki biri olmesin o zaman nasil girdiyse gurcistandan girdi oluyo yazik size yazik yalaklar
Ali Ahıskalı
1085 gün önce
Bahadır Keskin, "Acaralılar" ifadesiyle sizde kartvel olmadıklarını ifade etmiş oluyorsunuz zaten. Bölücülük; saakaşvilinin demeçlerinde, Ahıskalılara yapılan eziyette, Türkiyenin topraklarına göz dikmekte, Abhazlara soykırım uygulamada yok da bu yazıda nasıl var anlamak zor. Türkiyeye zarar vermek isteyenler yazıda çok güzel anlatılmış.
Ali Ahıskalı
1085 gün önce
Bahadır Keskin, "Acaralılar" ibaresini kullanırken siz bile ayrı olduğunu ifade etmiş oluyorsunuz. Yazıda Türkiyeye kimin zarar verdiği açıkça ortaya konmuş. Sizde doğrusunu yazın makalenizi okuyalım değerlendirelim. Kime karşı bölücülük yapıldığını açıklamanız gerekir. Ahıskalılara yapılan bölücülük değilmi, Abhazlara yapılan bölücülük değilmi. Toprak istemek bölücülük değilmi, saakaşvilinin demeçleri bölücülük değilmi.
Bahadir Keskin
1087 gün önce
Yazi yalnis ve gurculere karsi etnik dusmanlik kiskirtyor. bi kere acaralilar gurcudur resmen boluculuk propagandasi yapiyorsunuz gurcistan'in. aslinda turkye cumhuryeti devlet'ne de boyle yazilarla zarar veriyorsunuz.
Bülent Ertaş
1093 gün önce
Tüm tarih meraklıları bu yazıyı lütfen okusun ve bilgi edinsin.
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
medi
haceri, simya , naturel , dogal , urun , organik sampuan , organik sivi sabun, organik dus jeli , organiMilliSavunmaYusufoğlu Makina ve Kalıp Sanayi
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=