Lütfen bekleyin..
DOLAR
istanbul
18°
25 Nisan 2018, 17:37
hopoşej cantek
1317 gün önce
o akşam benimle birlikte herkes rahatsız oldu çıkışları doğru değildir. orası bir çerkes köyüdür misafirleri çerkesler ve abhazlardır. o akşam çerkeslerde gürcülerin gösteriye çıkmasını istememiştir. çünkü gürcülerle hiçbir bağımız yoktur, bizim topraklarımızda da gözleri vardır ayrıca abhazlar ile akrabayızdır. ve cemiyet olarak milletveilinin tutumundan rahatsızız. saoykırımlara uğrayıp kan dökmüş can vermiş milletlerden bayraklarını indirmelerini isteyemezsiniz özellikle bu milletler size iç veya dış düşman değilse.
özgür bergut
1324 gün önce
sayın millet vekilim.bu turnuvaya katılan abhaz gençlerin tutumu bizlercede şık görülmemiştir.fakat;gençlerin bu tutumu kendilerini bağlamaktadır.tüm abhaz camiasını bağlamaz.nihayetinde yaptıklara harekete karşılık kupayı vermemek gayet normal bir davranış olabilirdi.ama sizin bütün abhazları temsil eden bayrak üzerinden bir tepki göstermeniz o turnuvadan haberi dahi olmayan nice insanıda bu işin içine katmış oldu.yaptıkları hareketin yanlış olduğunu bu nedenle kupayı vermek istemediğinizi söyleseniz problem yok burda hem fikiriz.ama o bayrağı indirmeden kupayı vermem demeniz o bayrağın temsil ettiği bütün topluma bir tepki olarak algılanmıştır.darıyeri abhaz kultur derneği olarak yapmış olduğumuz etkinliğe katılarak bizi onurlandırdığınızı ve abhaz bayrağı altında konuşma yaptınızı bilmekteyim.ve bu turnuvada bu tepkinizin böyle anlaşılmayacağını umarak yaptığınızı ben biliyorum ama bunu tüm toplum maalesef böyle anlamdı.saygılarımla.
suna gumruk
1324 gün önce
biz yıllardır bayrak için savaş verdik bu bayrak bir milleti temsil etmektedir sancılı günler geçirenler millet vekili bizler hiçbir zaman içimize farklı kültüre sağip olanı dinlemedik bizim büyüklerimiz ne derse odur siz iktidar olarak zaten kupaları evinizde saklamaya alışıksınız benim abhaz bayrağım balkonumda asılı saygılar ayhabılarıma
ERKUL TASKOÇ
1325 gün önce
Orada Gürcü Birtakım Olsaydı Kupayı Vermeyecek Miydiniz Sayın Vekilim Çok Merak Ediyorum
kutlu
1325 gün önce
kafkas halk dansları ekip gösterisi için ayarlanan bir salonda yaşlı bir abhaz amca protokole ayrılan yere oturur ve salon görevlisi amcayı ikaz eder. amca burası protokol yeri yani vali gelecek. amca örevli gence döner yanındaki koltuğu gösterir ve vali de böyle otursun der. gürcülerde başka yerde oynasınlar sayın millet vekili.
Abhaz Haber
1325 gün önce
Bundan böyle "Rumuz" ile yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Lütfen Adınızı ve soyadınızı belirtiniz.
Kaan
1325 gün önce
Şunuda eklemek istiyorum : Sayın Korkmaz tutumumuz bayraga değil gençlerin haraketini ırkçılık olarak algıladım diyor o zaman bayrağı kaldırın ırkçı gençlere ödülü oyle verecem diyeceğinize ben odülü vermek istemiyorum bu gençler beni kırdılar derdiniz ama sanırım bayrak sizi ürküttü nede olsa gürcistan lobisi size kıza bilirdi hemen bahanede hazırdı kullandınız. Şunu üzerine basa basa söylüyorum bizi kimse ırkçılık işlerine takamaz !!!
Kaan
1325 gün önce
Sayin Korkmaz kısmen doğru lakin bir o kadarda yanlış konuşmuş evet derneklerin tek hatası var bence kendisini davet edip nedenini sormaları lazımdı hemen tepki vermek yerine lakin sayın korkmazın gürcistan ekibine gösterdiği hassasiyeti biz bu güne kadar hiç görmedik daha gectiğimiz 23 nisanda cocuklarımızı davet edip gürcülerin baskısı yüzünden sokakta bıraktınız daha geçen pazar istanbul derneğini gerekçesiz bir kararla arayıp sandıga el koydular mahkeme kararıyla geri aldık kimse cıkıp abazaları savunmadı bunun gibi onlarca olayda sayın korkmaz ı hassasiyetliliğini ve millet vekili kişiliğini hiç görmedik şimdi kime masal anlatıyorsunuz ? kimi ırkçılıkla suçluyorsunuz ? Gürcistan nın yanında bariz şekilde durulurken işkal edilmiş soykırıma uratılmaya calışılmış ABHAZYA mızı ve kültürümüzü savunmamız en doğal hakkımızdır ve sonuna kadarda savunacağımızdan kimsenin supesi olmasın. Irkçılık konusuna gelince bunu asla yapmatık onlarcamızın gürcü akrabası eşi komşusu var bizi kimse bu işlere takamaz !!!
hendekli
1326 gün önce
gürcü demiyorum gürcistan ekibinin abhazların bulunduğu bir ortama sokulması ne kadar doğrudur! temeli yanlış atarsanız üzerine çıktığınız her taş yanlış yorumlanır. hata baştan yapılmış sayın vekilim!
İsmail Geloğlu
1326 gün önce
Sayın Korkmaz bu tavrınızı 23 nisanda Abhazyadan gelen çocuklarımız içinde göstermiş olsaydınız keşke... ve Abhazya seçimlerinde... Gürcistanın baskısıyla çocuklarımız dışlandığında biz Abhazlar bu ülkenin unsurları değilmiydik??? Seçim için polisler geldiğinde siz çıkıp bizi savunan bir tavır içindemiydiniz??? Olayın cereyan etme sırasında 3 numarada bahsettiğiniz olay esnasında sizin tavrınız ne şekilde oldu ??? arabuluculuk yapmak için girişimde bulundunuzmu ne yaptınız??? Türkiye Cumhuriyeti olarak gözle görülür bir şekilde Gürcistan kayırılırken ve bizler dışlanırken (Dış politika olarak) siz buna nasıl bir tepki koydunuz??? Bunlar çerçevesinde de sizden bir durum değerlendirmesi talep ediyorum... Sizce esas ötekileştirmeyi kim yapıyor ??? Balık baştan kokar sayın vekilim... be başta sizler varsınız...
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
medi
haceri, simya , naturel , dogal , urun , organik sampuan , organik sivi sabun, organik dus jeli , organiMilliSavunmaYusufoğlu Makina ve Kalıp Sanayi
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=