Lütfen bekleyin..
DOLAR
3,7760 % -0,88
istanbul
22 Ocak 2018, 19:27
açaçba
770 gün önce
İlginize çok müteşekkirim saygıdeğer büyüğüm Mahinur hanım.Saygı ve hürmetlerimle.Tuğan SARICA
Papapha Mahinur Tuna
906 gün önce
Merhaba Sayın Ece,
Yine tesadüfen bakmış olduğumdan yanıtları geciktirmiş oldum, bağışlayın. Hz İbrahim ve Awubla kitabının yazarı rahmetli Beyguaa Ömer Büyüka'dır. Kitap bende mevcut. Ben de o değerli yazarın yanında 35 yıl çalıştım. Awublalar hakkında bildiklerimi sizinle paylaşmaktan zevk duyarım. Müsait bir zamanda haberleşiriz. Bendeki kitaptan bir fotokopi çekeriz. Sevgiler, selamlar. Mahinur.
Papapha Mahinur Tuna
906 gün önce
Merhaba sayın Açaça, yazım hakkındaki güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Sizin söylediklerinizi ben de duydum. Ancak, gerçeği söylemek gerekirse üzerinde pek çalışmadım. Ben biraz Açba ağırlıklı çalışmıştım. Onda da henüz eksiklerim var. Bu yıl Çaçbalarla ilgili yeni kitaplar çıkmış bir arkadaşım gösterdi. Ama piyasada bulamadım. Kitaplar Rusça, edinip çevirtmek gerek. Bu yıl Abhazya'ya gidersem, Çaçbalar üzerine çalışacağım. O zaman sizi bilgilendiririm. Selamlar, sevgiler. Mahinur.
ece
962 gün önce
Merhaba, yazinizi buyuk bir keyif ve gururla okudum. Benim.atalarim kafyasyadan duzce'ye uzncaorman koyune goc etmisler. Ailemizin koydeki adı Abalo olarak geciyor. Ancak babam bizim awubla ailesinden geldigimizi anlatti. Ona da dedem uzun uzun bu konuda billgi vermis zamaninda. Bir de Hz. Ibrahim ve awubla diye bir kitabin oldugundan bahsetti. Kitabin yazari zamaninda , dedem Hayri Bey'e de bir nushasini yollamis fakat babannem dedem rahmetli olduktan sonra kitabi kaybetmis. Simdi ben bu kitaba ulasip ailemin kokleri hakkinda bilgi edinmek istiyorum. Fakat hic bir yerde bulamıyorum. Acaba bu kitapla ilgili bilginiz var mi? Herhangi bir yerden temin etmem mumkun olur mu? Eger bu konuda bir bilginiz varsa benimle paylasmanizi rica ederim.. iyi gunler diler, saygilarimi sunarim.
açaça/açaçba
965 gün önce
Merhabalar ,
Değerli bilgileriniz için teşekkürler.Takdire şayan bir yazı olmuş
Eskişhehir,kütahya,bursa bozüyük,bilecik, yöresinde çaçaa sülalesi fertleri var kendilerini açaça olarak takdim ediyorlar ancak bazı fertlerde açaçba olraak takdim ediyor.apsuva camiasında bu sülale bahsettiğiniz sosyal sınıf kapsamın da aamısta olarak biliniyor.çaçba ailesi ile akrabalık yapısının temeline dair tarihsel bir bilginiz var mı.bazı yaşlılar çaçaaların açaçba olduğunu ve aynı aile olduğunu ısrarlı bir şekilde söylüyorlar.abhazyaya giden bir kısım kişiler bu bilgiyi orada ki demografyadan da teyit etttiğini söylüyor.Bu konudaki kıymetli bilgilerinize teşekkürler ederim.esen kalın .
papapha mahinur tuna
1166 gün önce
Değerli okurlar hepinizden çok özür diliyorum, ben hiç bir yazımı geri dönüp okuma alışkanlığına sahip olmadığım ve burada böyle yorumlar yapılabileceğini düşünmediğim için sizin bu güzel yorumlarınızı bu güne kadar görmemişim. Lütfen beni bağışlayın bundan sonra mutlaka bakacağım. Sayın Susran, Açba Nuri, Rüknet Yeşilyurt, Furkan Ajiyba ve Oktay Ckotua hepinize çok teşekkür ediyorum. Bana moral verdiniz. Vallahi ben yazılarımı kimse okumuyor sanıyordum. Özenciğime gönderince görev bitti diye başka bir yazıya başlıyordum. Bu iş hoşum gitti okuyucu ile iletişim içinde olmaz yazanı heveslendirir sağolun, varolun.
susran
1572 gün önce
cok guzel bir derleme basindan sonuna kadar bir solukta okudum durakladigim ve icimde bir burkulma olan yer. Bu tutum, Çerkes Ethem yüzünden bütün Çerkesleri hain ilan etmeye benzer.
cumlesine kadar cok uzuldum
açba nuri
1573 gün önce
çok güzel bir calişma yapmışınız sizi tebrik ederim
RUKNET Yeşilyurt
1756 gün önce
Tesekkurler sevgili mahinur
Furkan Ajiyraa
1756 gün önce
Çok güzel bir yazı.
oktay çkotua
1760 gün önce
harika bir yazı olmuş, eline sağlık Mahinur abla...
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
medi
haceri, simya , naturel , dogal , urun , organik sampuan , organik sivi sabun, organik dus jeli , organiMilliSavunmaYusufoğlu Makina ve Kalıp Sanayi
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=