Lütfen bekleyin..
DOLAR
istanbul
17°
22 Ekim 2018, 20:29
Beli gircunba
446 gün önce
Bende tanistim cok guzel bir adam bende filminde oynatacam
Deniz Y.
530 gün önce
Zaten korkunç ötesi bir tip, bir oyuncu olarak bizzat tanışma gafletinde bulundum ve resmen havadan sudan konuşur gibi bana "Herkes birilerinin yatağından geçiyor, en azından sen bir tek benimle birlikte olacaksın bir ay kadar ben de seni star yapacağım. Ailene, arkadaşlarına kimseye söylemek zorunda değilsin. Bu sektörde kimse kimsenin ekmeğine durduk yere yağ sürmez." dedi. İlk kez bu kadar aşağı, iğrenç biriyle karşılaştım. Abdullah Oğuz'la da profesyonel olarak tanışmış biri olarak, net olarak söyleyebilirim ki, her yönetmen böyle değil, zaten o yüzden bu pespaye de Abdullah Oğuz ve aynı seviyedeki yönetmenler gibi başarılı ve iyi işler çıkarmış, ödüller almış biri değil!
Ömer
709 gün önce
Küm bu şahıs yahu zaman film yönetmeni olmuş tanımıyorum da
Hayrettin Xocba
1375 gün önce
Türkiye de yaşayan 500.000 Abhaz asıllı vatandaşın Tükürüğü o her kimse onu boğar galiba.
irfan ÇİRİĞ
1732 gün önce
Sanırım filmin yönetmeniyle bodrumda bir hediyelikci dükkanında denk geldim,Abaza kelimesinin anlamını,Abhazyayı anlattım,kırmadan dökmeden,filmin isminin değiştiğini söylemişti bana
ahmet maan
1786 gün önce
gurcistana pasaportsuz 1 tl at kimligi göster gec kıyaga bak be ne özelligi var bu ülkenin tayyip açıka sın ya bunuda palavradan hak diyor baska bisey demiyor lafta 3 bin yıllık ülkeyi tanımıyor öteki tarafıda dusunmuyor kendine musluman denır boylelerıne adige ve abhazlar bugune kadar yapmadık bundan sonra hıc degılse bırlık olup bızden olanı seçelim
ahmet maan
1786 gün önce
sucumuz kurler gibi 10 ar cocuk yapmadık nufus az olunca gecın dalganızı son gulen iyi güler diyorum mike mike tanıyacak turkiye gurcu tayyıp hele bi gitsin
murat koknar
1796 gün önce
arkadasim bu ne hiz anlamadan dinlemeden ucmussun ben yakin arkadasimdan biliyorunmki burada abazaalrla alakali hic birsey yok ne alay ne hakaret ne sex ne acik nede kufur ne sevismedir sadece komik bir film kimse kimsenin onuru ile oynamaz yasar bey de bu sekilde tv leri gazeleri yarin oteki gun izle a ciklik yapildi duygsallila hararetle bir yere gelemezsiniz yarasi olan gocunur diye ata sozu vardir sizde gocunmayin bari
Saffet Çiftçi (Kamkiya)
1798 gün önce
Bu cehalet, yani dinlemeden, okumadan, öğrenmeden, düşünmeden, sorgulama yeteneğini kazandıklarını zanneden, bu gibi sanatla alakasızlar, bilge edası ile son yıllarda, ekranlarda ve gazete sayfalarında maalesef boy gösteriyorlar. Aynı densizlik siyaset sahnesinde de bol miktarda halkın balık hafızasına kazınıyor. Sürgün ve soykırımdan sonra, Kafkas halklarının varlığı üzerine yapılan her türlü asimilasyona, yok sayılmalarına, kültürlerine dil uzatanların tamamına, Kuzey Kafkas halklarını, işlerine gelince dillerinden düşürmedikleri halde soykırımı ve Abhazya'nın bağımsızlığını tanımama bağnazlığını gösterenleri kınıyor ve lanetliyorum.. Yaşasın Dünya Halklarının Kardeşliği.
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
medi
haceri, simya , naturel , dogal , urun , organik sampuan , organik sivi sabun, organik dus jeli , organiMilliSavunmaYusufoğlu Makina ve Kalıp Sanayi
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=