Lütfen bekleyin..
DOLAR
istanbul
18°
25 Nisan 2018, 17:41
Papapha Mahinur Tuna
978 gün önce
Merhaba Burak Bey,
Ben bu yorumlara bakmayı hep ihmal ediyorum, bağışlayın. Yalnız sizinle özelden bu konuda konuştuğumuz için şimdi tekrar aynı şeyleri yazmayacağım. Meral Hanım ile Eylül Sonu buluşacağız o zaman size de haber vereceğim.
Ubıhça konusunda elimizden gelen yardımı esirgemiyeceğimizi bilmenizi isterim, size de başarılar dilerim. Papapha Mahinur Tuna
Miskur Burak Tekin (ubıh)
981 gün önce
İyi günler.İzmir'de yaşayan Ubıh miskur sülalesine mensup bir aileyiz.Uzun süredir özellikle dumezil'in olmak üzere araştırmacı yazarların,filologların ubıhça üzerine yaptığı araştırmaları bulup derlemek ve işbirliği içerisinde olduğumuz fransız dil ve edebiyatı bölümü akademisyenleri vasıtasıyla akademik bir çalışmayla türkçeye çevirmek istiyoruz.Ubıhça'yı canlandırmak konusunda Kafdav kurucu üyesi olarak üstlenmek istediğimiz bu büyük sorumluluk için bize yardımcı olabilirseniz çok mutlu oluruz.Yazınızda ubıhça konuşabilen Meral Hanımdan bahsetmiştiniz.Hala iyi derecede ubıhça konuşabilen soydaşlarımızın olduğunu öğrenmekten ne kadar sevinç duyduğumuzu anlatamam.Kendisiyle tanışmak ve kendisinden kültürümüz adına faydalanmak isteriz.Meral Hanımla irtibata geçmemizin ve tanışmamızın imkanı var mı acaba? Eğer kendisine nasıl ulaşabileceğimizi biliyorsanız bizimle de paylaşabilir misiniz rica etsem? :) en ufak bir yardımın bile büyük yararı olacaktır.Benim mail adresim buraktekinn1903@gmail.com Cevabınızı bekliyoruz çok teşekkür ederiz.Miskur Burak Tekin
papapha mahinur tuna
1259 gün önce
Günselciğim, çok teşekkür ediyorum. Burada yorumlara bakmak bu güne kadar hiç aklıma gelmemiş. İlk kez bu akşam bir yazımı arıyordum, bilgisayarımda bulamayınca buraya bakayım dedim ve yorumları gördüm, mahcup oldum. Selçuk Güral Bey size de çok teşekkür ediyorum. Yazılarımı okuduğunuz için çok mutlu oldum.
Günsel Şurdum Avcı
1455 gün önce
Sevgili Mahinur,
"Butik Devlet Abhazya" yazın ne yazık ki bir yıl sonra gözüme ilişti. Ne güzel yazmışsın. Eline yüreğine sağlık. Sevgiler
Günsel Şurdum Avcı
selcuk güral aşhara
1888 gün önce
güzel tesbitler emeğine sağlik mahinur ablam
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
medi
haceri, simya , naturel , dogal , urun , organik sampuan , organik sivi sabun, organik dus jeli , organiMilliSavunmaYusufoğlu Makina ve Kalıp Sanayi
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=